måndag 10 oktober 2011

Lite funderingar bara.....

Sitter och funderar lite bara. Jag tycker det är himla kul med byggbloggar - både att skriva min egen och att kika in hos andra byggare! Kul att vänner kan följa bygget och kul att se hur andra byggare har det - mycket tips hittar man också i bloggarna!
Det som dock känns trist i det hela är att, iallafall jag, får så ytterst, ytterst få kommentarer! Visst är det så, om sanningen ska fram, att jag är själv inte alltid så himla bra på att skriva något när jag hälsar på hos andra bloggare men jag försöker skriva lite här och där.
Hade varit så kul att få veta vad andra tycker o tänker när de kikar in hos mig!
Ser på räkneverket att ganska många faktiskt hälsar på och det göt mig glad!
Är kanske fel ute men så här tänker jag denna gråa o regniga måndag i Skåne. Nu väntar jobbet och byggbloggarna får pausa ett antal timmar!

4 kommentarer:

  1. Det är väl det att det finns så många bloggar man vill läsa så man tittar och klickar sig vidare utan att ta sig tid att lämna en kommentar. Jag har varit följare hos er ett tag och jag tycker att det är jätte spännande att följa andras husbyggen. Vi håller fortfarande på med markarbetet, men nästa år händer det förhoppningsvis lite mer på byggfronten även för oss. Ha en trevlig måndag! Mvh Helena

    SvaraRadera
  2. Hej Zuzza! Har själv reflekterat över samma sak, men inser att även jag själv är dålig på att kommentera... Slut med det, nu ska det kommenteras mer i fortsättningen!
    Vi flyttade in i somras i vårt tredje (!) byggda hus, den här gången blev det verkligen bra och vi stortrivs! Titta in hos mig på Två Små Hus så får du se hur det artar sig.
    Trevlig kväll
    Hälsningar Susanne

    SvaraRadera
  3. Kære Susanne og Martin
    Vi følger med stor interesse jeres store byggeprojekt. Der er mange udfordringer men I har bestemt også styr på alle detaljer. Vi glæder os meget til at se afslutningen på byggeprojektet både her på bloggen men også 'in real live'
    Kærlig hilsen
    Niels

    SvaraRadera
  4. Bättre sent än aldrig att kommentera då :o) Alla tiders bligg för oss som ev. ska bygga Vimmerbyhus!
    Vi tycker om flera av deras hus, bl.a. det ni byggt. Trivs ni i ert? Råd och tips till oss som ev. ska bygga ett V-hus? Och, om det inte är alltför privat, var landade ni kostnadsmässigt, exkl. tomt?

    SvaraRadera