fredag 1 juli 2011

Flyttkaos!


Nu är det bara 1 vecka kvar tills vi flyttar till vårt hyrda tillfälliga hus! Hela huset är kaos och jag fattar inte riktigt hur vi ska hinna med allt! Martin flyttar redan på tisdag med katterna så att dom ska hinna börja känna sig lite hemma innan det stora flyttlasset kommer så jag blir ensam om det sista här + att jag måste jobba en del också.
Jag försöker intala mig att det ordnar sig - liiite svårt just nu!
Som väl är så har jag en väldigt snäll bror som kommer imorgon med bil o släp modell större så att vi flyttar en del i förväg. Tänkte ta med sånt som vi kommer att packa upp och använda under vårt halvår i "hyreshuset".


Alfonz betraktar kaoset.




Det som annars händer härnäst är att vi ska ha byggsamråd hos kommunen på torsdag i nästa vecka och sedan påbörjas förhoppningsvis grävning och plattgjutning i veckan därpå. Ser fram emot att få se att något verkligen börjar hända på tomten!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar